sobota 5. listopadu 2011

Česnek napotřetí

Česnek z obchodu je většinou jalový. Pěkně vypadá, ale chuť je slabší. Tak jsem se pustil do jeho pěstování, jen mi to zatím moc nevychází.
Džambul 2011

První rok jsem zkusil česnek z obchodu. Zasadil jsem ho na jaře stejně jako cibuli. Výsledek? Takové malé nic.

Druhý rok jsem na to šel fundovaněji. Googlil jsem, hledal, četl. Většina česneku se sází na podzim (no chápu že to není žádný objev, ale já to nevěděl). V červenci jsem vyrazil na česnekové slavnosti do Buchlovic, okukoval všechny možné druhy a pak pak jsem jeden vybral - Džambul. V papírovém pytlíku jsem si ten poklad dovezl domů a čekal do podzimu. Na podzim jsem zasadil a pak čekal a čekal. Výsledek? Takové větší malé nic. Ale chuť má skvělou. Byl na místě, kde je míň slunce a taky se mi zdálo, že byl dost hluboko.

Zítra mě čeká třetí pokus. Žádné velké kypření jako loni, bude na teplejším místě a pěkně jen 5cm hluboko. Snad už se to povede.

Žádné komentáře:

Okomentovat