sobota 23. července 2011

Začínáme ...

Posledních pár měsíců se odhodlávám k založení nového blogu. Nového protože už jsem jeden psal, jen se mi to v životě nějak semlelo, že už nebylo o čem. Tak jsem nepsal a blog strádal.
Tentokrát bych si chtěl vzít širší téma než hudbu. Dlouho jsem hledal jak to všechno propojit, jak ty věci spolu souvisí a připadalo mi, že prostě nesouvisí.

A Dnes mě to v autě napadlo. Jel jsem z Hrochova Týnce (mimochodem báječný název pro město) a vezl jsem starý dřevěný lis, který jsem koupil na aukru. Vzpoměl jsem si na píseň od Jana Buriana, kterou vlastně přeložil z dánštiny:


MODLITBA PŘED JÍDLEM

Chléb k namazání
dej mi dnes.
V mých rukou
Setká se měkké a tvrdé
a sluneční záře másla zavalí
tmu chleba.
Dej ať se dotýkám toho z čeho žijeme
hnědého chleba, žlutého másla,
lásky

A to je ono. Tolik času trávím u věcí, kterých se ani není možné dotknout. Vymýšlím strategie, programuju, koordinuju, telefonuju, schůzuju, anylzuju, ale nějak se mě to nedotýká.
Takže můžete se těšit na zahradu, kuchyň, přírodu, asi i kousek hudby, prostě toho, co se mě dotýká.

http://www.janburian.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat